събота, 10 септември 2011 г.

бля

- Там от където идвам няма лоши миризми. Също така не живея на тази планета.
- Когато се прибирам вечер по тясната пътечка, през двора на Петя и през нашия фасул, винаги, ама винаги ходя на зиг-заг, като качвам единия крак върху другия. Петя ме изчаква докато стигна светлата част от нашия двор. През деня си ходя нормално
- Когато гледам  The Runaways  и друг подобен филм се чувствам особено badass и много ми се иска да запаля цигара, да съм с тъмен грим, да се разхождам из тъмното, защото съм  invincible!
- Изглеждам тиха, но съм  TOUGH  и не се давам. Няма да те оставя да стоиш на пътя ми.
- Мога да летя. Да, на сън, но това ми е като специално умение, когато заспя. Mного съм добра и  скоро гравитацията тук няма да ми е проблем.
мързи ме...вече....

Няма коментари:

Публикуване на коментар